Maak je klaar voor een culinaire ontdekkingsreis op woensdag 28 februari, want er staat iets groots op het menu!

De Foodcie en Lustrumcommissie hebben samen een sensationele Lustrumactiviteit voor jullie in petto. Wij weten dat studenten niet alleen van drinken houden, maar ook van overheerlijk eten, en daarom presenteren we met trots onze diner rouler!
Jij wordt uitgedaagd om een adembenemend driegangenmenu te ervaren, waarbij elke gang wordt gegeten bij iemand anders thuis! Dat betekent dat je met elke gang een nieuwe groep eters ontmoet. Als kers op de taart zullen jullie als duo ook één van de gangen voor maar liefst 6 personen bereiden en staan jullie kookkunsten dus in de schijnwerpers.

Dit alles is te beleven voor slechts €30,00 per duo.
Dus schrijf je snel in voor deze unieke gelegenheid! Bij het inschrijven, vergeet niet het adres door te geven waar jullie als duo de andere deelnemers zullen ontvangen. En natuurlijk, laat ons ook weten of er sprake is van allergieën en/of speciale dieetwensen. Onthoud: inschrijven gebeurt per duo, dus één inschrijving is genoeg voor jullie tweeën!