De introcommissie is louter voor de intro. Wanneer onschuldige nuldejaars streven te studeren, zal deze commissie aan hen introduceren hoe zij optimaal student kunnen zijn. Naast het organiseren van een geweldig eerste BMT-feest voor deze aankomend sjaarsen, zal de introcommissie ook zorgen dat er een mooi programma wordt neergezet zodat de introkiddo’s de studie en hun medestudenten optimaal leren kennen. Denk hierbij aan het organiseren van de vak gerelateerde spellen en de tour door het faculteitsgebouw. Voor de commissie zelf is het vooral leuk om de intro nog een keertje van dichtbij mee te maken.

Heb je na deze introductie van de introcommissie nog vragen over haar doen en laten, mail gerust naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Dit jaar verloopt de intro net even wat anders dan normaal. Om toch alles te weten te komen over het leven van een student, heeft de commissie dit jaar een introboekje gemaakt. Je kan het lezen door op onderstaande afbeelding te klikken.

Takenpakket:

• Jaarlaag: eerstejaars
  • Tijdsduur: 1x vergadering, +/- 2 uur per week taken
  • Start: januari in eerste jaar