UB whiskey proeverij

Maandag 14 december 2020 - Overig
Tijdstip: 19:30 - 23:00

Inschrijving sloot 10 december 2020 17:00

Het Dispuut Uisge Beatha heeft zoals elk jaar weer een proeverij voor jullie klaar staan! Dit jaar geen bierproeverij, maar een heuse whisky proeverij. Op maandag 14 december hebben jullie de kans om een paar mooie schotse whisky’s te proberen. Nadat iedereen, van je lokale pub en bierbrouwers tot vriendengroepen, al een online bierproeverij georganiseerd heeft dit jaar, gaan wij terug naar onze roots. Uisge Beatha wordt namelijk vrij vertaald naar 'Levenswater', en dat is door de jaren verwaterd tot het woord whisky.

Schrijf je in voor deze belevenis en geniet van 4 verschillende whisky's. Elke whisky zal komen in een portie van ongeveer 25 ml en hierbij zal op de avond zelf online en offline uitleg gegeven worden over de verschillende whisky’s. Je kan zelf genieten van deze masterclass, maar je kan ook met een vriend/vriendin het avontuur aangaan (dan heb je natuurlijk wel minder p.p. als je één pakket deelt). Het pakket kan op 14 december opgehaald worden in het Prothok.

Verder willen we jullie vragen om niet met meer dan 4 mensen bij elkaar te gaan zitten tijdens de avond en de RIVM maatregelen na te leven.

Let op! Voor een deel zal het afreken plaats vinden bij het afhalen. Houd je pinpas dus bij de hand.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The fraternity Uisge Beatha will organise another tasting event this year! This year there’ll be no beer tasting, but an honest whisky tasting. On Monday 14 December you will be able to try some beautiful scottisch whiskies. Despite usually organizing a beer tasting we will go back to our roots this year, as the phrase ‘Uisge Beatha’ can be retraced to the word whisky.

Sign up for this experience and enjoy four hand-picked whiskies. Every whiskey will come in a vial of about 25 ml and at the night itself online and offline explanations will be given. You can enjoy this package on your own or share it with a friend (but you’ll have less if you share one package of course). The whisky package can be retrieved on 14th December at the Prothok.

Furthermore we want to stress that you follow the RIVM guidelines and don’t sit together with more than four persons at the whisky tasting.

Attention! A part of you may not have paid yet and will have to do so upon collection. Do not forget to bring your card.

Schrijf je nu in!

Inschrijven voor 'UB whiskey proeverij'
(incl. BTW)

Sorry, je moet ingelogd zijn om je te kunnen inschrijven.
Omhoog
Logo SvBMT Protagoras wit

Studievereniging der Biomedische Technologie "Protagoras"

Technische Universiteit Eindhoven (TU/e)
Traverse 0.04

9:00 -14:30

Donderdag

Vrijdag  09:00 - 17:00

Fout gevonden in de website? Geef het door aan ict@protagoras.tue.nl !